dimecres, 27 de març del 2013

Xarrada amb sorpresa a l'IES n 1 de Xàbia

De vegades les persones del nostre entorn ens sorprenen amb un gest tan inesperat i agradable que ens  commou tendrament i ens deixa un record emotiu memorable.
És el què va passar fa unes setmanes en anar a donar una xarrada sobre dones i literatura a l'IES número 1 de Xàbia.

Duia preparats els fulls amb el guió, els textos que volia llegir, el pen amb la presentació... Anava animosa i llesta a fer una xarradeta conscienciadora als alumnes de Batxillerat, alguns i algunes antics alumnes meus, quan només creuar la portada d'entrada un mural amb el cartell d'una foto meua, meticulosament adornat amb llaços violeta, em va colpir. Junt al mural m'esperava un excepcional "comité de recepció", format per l'equip directiu del centre, professors coneguts, la regidora de cultura, l'editora del meu últim llibre, amics, familiars i antics alumnes. Vaig comprendre que no m'esperaven perquè els donara cap xarrada sinó perquè jo escoltara el què volien dir-me.
Al saló d'actes m'esperaven els alumnes sabedors d'allò que allí es coia...
 Em van dedicar un acte de reconeixement amb paraules, imatges, gestos, fins i tot una dansà,  que em va emocionar fins a aconseguir que se m'escapara alguna llagrimeta. Va ser una sorpresa corprenedora que junt als actes de comiat que m'han dedicat els companys i companyes del col.le "Port de Xàbia" m'acompanyarà d'ara endavant.
GRACIES A TOTES I A TOTS.






2 comentaris:

  1. Arran d'una reflexió teua a un reportatge de El país t'he fet el meu xicotet homenatge.

    http://senseprestigi.blogspot.com.es/2013/04/a-un-reportatge-de-carles-gamez-de-per.html

    Un salut!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Manuel per l'homenatge a les meues paraules i alhora a les de tots els escriptors, escriptores i amants de les lletres.
    Un bon i estimable regal fet just en la setmana del llibre. No me n'he pogut resistir i l'he compartit en el meu mur del facebook, també li dedicaré una entrada en este bloc de lletres amb un enllaç al teu, com es mereix la composició tan bonica que has fet.

    He donat una passejada pel teu blog i m'ha agradat, li traus bon profit a les possibilitats que ens dóna la xarxa virtual per a escriure, crear i deixar la nostra empremta de manera diferent i innovadora.
    Des d'aquí el recomane.
    Una abraçada i salut

    ResponElimina