dimecres, 1 de juny del 2011

Al cp "Montgó" de Dénia, amb "Tres titelles embruixats".

Els xiquets i xiquetes de 4r del col.legi públic "Montgó" de Dénia han llegit la novel.la "Tres Titelles embruixats". Diuen que els ha agradat molt, i com a punt i final de la lectura hem passat una vesprada junts parlant del llibre, dels personatges, de les aventures que viuen, si són reals o imaginaris... Estaven ben interessats en saber en què em vaig "inspirar" per escriure aquesta història i per què vaig posar el títol de "Tres titelles embruixats". A totes aquestes preguntes i altres sobre com es fa un llibre o sobre què vol dir literatura, els vaig donar llarga resposta per satisfer el seu interés i curiositat.
Em van mostrar l'àlbum de dibuixos i resum de l'obra que havien fet, i em van regalar un quadre amb un preciós dibuix que el pare d'un alumne havia creat sobre el llibre. Gràcies xics, xiques i mestres Lluïsa i Maite del cp "Montgó", vaig estar molt a gust amb vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada